miércoles, 18 de noviembre de 2015

El meu pare

El primer de tot és que estic super agraïda de tindre el pare que tinc, el meu pare per a mi és una persona molt especial,una persona meravellosa.
Jo al meu pare cada vegada que el veig sent admiració cap a ell,sent molt de carinyo perqué ell m'ha donta tot el que podia,m'ha donat molt de carinyo y per aixó pense que és el millor.
La sonrissa del meu pare em dona forces dia a dia,ell em cuida com a  ningú, ha sabut educarme molt bé.També tinc al meu pare molta enveja perqué és capaç de fer moltes coses a la mateixa hora,peró encara que no puga fer res més té un cor que no li cap en el pit.
M'agradaria ser de major com ell( son amolt de xiquet xicotet pero es la veritat) perqué el cor que té és meravellós.I m'agradaria estar tota la vida al seu costat.

Ana




1 comentario:

  1. Jo també pense que el meu pare és el millor home del món i també m'agradaria ser com ell.

    ResponderEliminar